چگونه پروتئین های بسیاری باید به بیماران نفروپاتی دیابتی
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چگونه پروتئین های بسیاری باید به بیماران نفروپاتی دیابتی

همانطور که همه ما می دانیم، یک رژیم غذایی برنامه ریزی کمک خواهد کرد که بیماران نفروپاتی دیابتی جلوگیری از کلیه از بدتر. اما برای بسیاری از بیماران نفروپاتی دیابتی، آنها را خواسته دقیق از رژیم غذایی را نمی دانند. بنابراین، این مقاله به شما نحوه بسیاری از پروتئین ها باید به بیماران نفروپاتی دیابتی نشان می دهد.
در مورد نفروپاتی دیابتی، کلیه است زخمی شده و آن را آسان تر برای به دست آوردن آسیب دیده بیشتر است. اگر بیماران پروتئین را، آن را به بار کلیه را افزایش دهد. به طوری که، برای محافظت از کلیه، مصرف پروتئین باید محدود شود.
این پروتئین که از اسیدهای آمینه در بدن ما را تشکیل خواهد بخش مهمی از فعالیت های زندگی را. علاوه بر این، بدن انسان می تواند هشت نوع از اسیدهای آمینه است که ما نیاز تولید نمی کند. از این رو، بیماران باید به برخی از پروتئین های هر روز به مطمئن شوید که فعالیت های اساسی زندگی، هر چند ممکن است نیازهای بدن انسان را برآورده سازد.
با توجه به مطالعات بالینی، که چگونه بسیاری از پروتئین های بیماران نفروپاتی دیابتی باید مربوط به شرایط بیماری بیماران است.
اگر بیماران دیالیز شروع نشد، و ما می توانیم پیدا کند پروتئین در ادرار، بیماران مجاز نیست به پروتئین با کیفیت پایین از جمله پروتئین گیاهی است. علاوه بر این، بیماران بهتر است به پروتئین های حیوانی کمتر است.
اگر بیماران مقدار زیادی از پروتئین در ادرار، و در دیالیز شده، مقدار مصرف پروتئین حیوانی تحت کنترل است. در همین حال، بیماران خواسته می پروتئین گیاهی هیچ کدام.
اگر بیماران به دیالیز، آنها نیاز به پروتئین با کیفیت بالا تر مانند تخم مرغ، ماهی، مرغ و غیره. علاوه بر این، بیماران قرار است به یک مشاوره با دکتر کلیوی برای مقدار مصرف پروتئین است.
بیماران نفروپاتی دیابتی نه تنها نیاز به یک رژیم غذایی سالم و سبک زندگی، بلکه باید به قبول یک درمان موثر مانند سلول های بنیادی، فتیلهگذاری، ادم درمانی، داغ فشرده درمان و غیره را در زمان.
اگر شما می خواهید برای به دست آوردن اطلاعات بیشتر در مورد رژیم غذایی بیماران نفروپاتی دیابتی، لطفا پیام زیر ترک و یا ارسال شرایط بیماری دقیق خود را به ایمیل / واتساپ ما است. ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.
پست الکترونیک: kidney-treatment@hotmail.com
واتساپ: +8618633865632





:: بازدید از این مطلب : 57
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 27 فروردين 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: